Who thinks jannah is hogging up the topics?

Status
Not open for further replies.
Exterior and Body

Who thinks jannah is hogging up the topics?

olskool

1,000 RPM
Senior Member

olskool

1,000 RPM
Senior Member
Jan 15, 2005
1,069
10
5,138
PJ
My oppinion is that jannah should put all the items under ONE post rather than spliting them up into bits and pieces. It is kinda annoying when i open a category and all i see it his post. i think what most ppl do is to advertise everything under one post and list them down in different categories. That would be a more better way to post it. However, it doesn't state anywhere here that you CANNOT post 1 item in each different post. ;)
 

abel

Known Member
Senior Member

abel

Known Member
Senior Member
Dec 17, 2003
305
0
3,016
Visit site
emm yalah very annoying u know guys every 1 - 2 hour i need to check my thread see where it go maybe 2 page or 3 page already that i know pls post several item in 1 thread dont be soo sellfish i think he scared ppl cant see his item soo he cant sell soo he make individual thread

if i got 20 over item i post it individual how u guys think :)
 

ReNo

1,000 RPM
Senior Member

ReNo

1,000 RPM
Senior Member
Nov 14, 2003
1,088
0
3,136
Kay Ell, Malays
r3nno.cjb.net
Yong_5290 :: why must this topic be deleted??? give me 1 good reason...

ppl trying to resolve on 1 issue... (actually it's 2 but i don't bother about the 2nd one..)
jannah taking up to much space in ZTH... then u simply want tom to delete this topic without solving this problem??... if 1 person complain then it's totally ok but currently i'm seeing around 20-30 ppl are not satisfied with the same reason... so something must be done rite...

come on guys be positive... all the ppl who are commenting here do not want to banned jannah or what just want to see jannah stop flooding this forum... that's it...

jannah as a member in zth to another member... don't be selfish la... previously in ZTH they are not as many ppl like now bro... so not many ppl sells item... but nowadays about 20-30 new topic are created just to sell some stuff... so if 1 person take about 20topic then how about others??

jannah what problem that u have with creating 1000 topic i dont even care but please bro consider abit la to other... u can try to bundle it up together to save space on this server and also it's easier for u to update ain't it?

alot ppl been commenting about ur price but to me it's ur choice... but when it come to topic flooding then it's a diffrent reason all together bro...

so please k... consider abit...

just my 2cents...
 

bewok

Guest
B

bewok

Guest
jannah where are u????? im waiting your comment here also your ugly fren silverEvo1....dont be scare..we can talk nicely here.. :P
 

KingHaruan

Known Member
Senior Member

KingHaruan

Known Member
Senior Member
Nov 29, 2004
389
0
3,016
Earth
:( such pity on these frustrated ppl

IMHO : bump always..... ;)
 

arrowhead

Senior Member
Senior Member

arrowhead

Senior Member
Senior Member
Aug 20, 2004
4,623
152
5,163
Damansara/PJ
everybody has their own rights to post watever they want, as long as it doesn't insult/criticise anyone else. Flooding, u should let TOM decide what to to, not to flame anyone around here. And abt Rock Lee, let is be la.. im sure if u have as much stuff as he have to sell, u would do the same. His price, hahaha no comments, expensive or cheap, its up to u to buy, if u dowan to buy, dun complain abt his price.

just my opinion.
:huh:
 

Rock Lee

3,000 RPM
Senior Member

Rock Lee

3,000 RPM
Senior Member
Oct 18, 2004
3,972
25
3,148
Klang, Selangor
www.rockmotorsport.com
Originally posted by arrowhead@Feb 27 2005, 00:15
everybody has their own rights to post watever they want, as long as it doesn't insult/criticise anyone else. Flooding, u should let TOM decide what to to, not to flame anyone around here. And abt Rock Lee, let is be la.. im sure if u have as much stuff as he have to sell, u would do the same. His price, hahaha no comments, expensive or cheap, its up to u to buy, if u dowan to buy, dun complain abt his price.

just my opinion.
:huh:
/heh
:lol: :lol:
 

KingHaruan

Known Member
Senior Member

KingHaruan

Known Member
Senior Member
Nov 29, 2004
389
0
3,016
Earth
:lol: such healthy business competitions :lol:
 

Yong_5290

3,000 RPM
Senior Member

Yong_5290

3,000 RPM
Senior Member
Nov 4, 2004
3,637
49
3,148
Klang
hotmail.com
Originally posted by ReNo@Feb 26 2005, 03:10
Yong_5290 :: why must this topic be deleted??? give me 1 good reason...

ppl trying to resolve on 1 issue... (actually it's 2 but i don't bother about the 2nd one..)
jannah taking up to much space in ZTH... then u simply want tom to delete this topic without solving this problem??... if 1 person complain then it's totally ok but currently i'm seeing around 20-30 ppl are not satisfied with the same reason... so something must be done rite...

yes...i do agree wit u tat jannah thread is flooding all over...but hey.....
c zth rules n regulation...so its up 2 TOM 2 decide

2:If you are NOT seriously inerested in the sale: Do not reply, Do not comment, Do not critisize seller's price. Seller has every right to sell at the price they like.

but hey...after all these reply n comment by all zth member...he's still bumping all his thread n flooding the forum....hump....
 

s15

1,000 RPM
Senior Member

s15

1,000 RPM
Senior Member
Feb 21, 2004
1,023
0
3,136
KayElle,JayB,Sg
www.revsaints.com
then gather up all in one post la....
wasting the forum's space la...
wat we can see and wat we cant see....
everyone is god mah....
no matter how many post u make oso wnt increase ur sales mah
 

Yong_5290

3,000 RPM
Senior Member

Yong_5290

3,000 RPM
Senior Member
Nov 4, 2004
3,637
49
3,148
Klang
hotmail.com
Originally posted by s15@Feb 28 2005, 00:21
then gather up all in one post la....
wasting the forum's space la...
wat we can see and wat we cant see....
everyone is god mah....
no matter how many post u make oso wnt increase ur sales mah
hehehhe....tats wat every1 is suggesting jannah 2 do...but he's still bumpety bumping all his thread n flood the forum
 

reefa

Junior Member
Senior Member

reefa

Junior Member
Senior Member
Feb 28, 2005
6
0
3,001
Visit site
:D hot topic here.

i always browse zth for latest updates, buy stuffs and all. but feel i must do my part to straighten things out here. here's what i'd like to say:

1. rectified the problem. small matter only. i see dat he got this habit of posting and updating. kinda good, as he got alot of stuffs to sell. the not so good part is the flooding case. hmm.. frm what i see, he has 1 posting for every stuff.. which is alot if he plans to groups 'em up. GIVE HIM TIME, aiight guys! i'm very sure that he knows what's going on if he logs in everyday.


Now, there's a piece of my mind for those who give such horrible remarks towards him:

1. i surely don't know how he looks like or how he is, but i'm very sure that he's a car enthusiast who happens to do a small business. if this topic is to remind him to organise his postings, WHY IN THE WORLD do some people BITCHING bout his prices? NOT RELEVANT, rite? aisey.. come on la. For example, if u know that Eneos is selling things at rocket high prices.. u got to Brothers instead to shop. if u know that starbucks prices r ridiculous, u go mamak to 'yam-cha'. so, what's up with psychoing others bout his prices?? if u're not happy, find other bargains la. so hard meh?

2. our motorsports scene is still a laughing stock for other countries, since there's alot of people who's mentality is like 'celica_lousy' (to name apart frm others). obviously he signed up zth just to bang this poor fella. u got bad blood with him ha? if so, carry ur disatisfaction elsewhere. Please Not To Pollute zth with such personal matters. i'm very sure that u're not selling anything here, so why sabotaj his business? i'm a business person myself, so i know how it feels like when people comes to u sideways. if everyone is pulling down everybody who's reaching the top, the whole industry will cruble.. leaving all of you all at the bottom, driving unmodded malaysian cars. so please ya..

3. zth is a member-friendly site, supporting car enthusiasts around. Please keep it that way.

4. i saw someone put 'barang buruk oso wanna sell expensive'. *sigh* i oso play half-cut stuff for my ride, my fren. if i wanna get something cheap, i would go scouting for the best deal. so.. why la say like dat? if u're so rich, then WHY BOTHER? maybe he had to put abit high for his stuffs to cover his expenses?? petrol, toll, etc. please don't tell me that chopshop stuffs falls from the sky. if like dat, i oso want!

5. so please guys. If u have something to say, put it in a nicer way. if i give u shit, would u give me flower in return?? no rite? think b4 u pass remarks. PLEASE LA!! i hate to see things like this here in this forum. Spoil my mood only wanna buy stuff from u guys.


I feel sad to see this 'drama' here. Be professional, n support others who makes the effort to make people's life easier. I wuz about to checkout all the stuffs that he's offering, until i came across this topic. haaiihhh... f*cker la u all.. :(
 

kher

1,500 RPM
Senior Member

kher

1,500 RPM
Senior Member
Aug 30, 2004
1,533
3
3,138
Klang, Selangor
Visit site
Originally posted by reefa@Feb 28 2005, 04:28
:D hot topic here.

i always browse zth for latest updates, buy stuffs and all. but feel i must do my part to straighten things out here. here's what i'd like to say:

1. rectified the problem. small matter only. i see dat he got this habit of posting and updating. kinda good, as he got alot of stuffs to sell. the not so good part is the flooding case. hmm.. frm what i see, he has 1 posting for every stuff.. which is alot if he plans to groups 'em up. GIVE HIM TIME, aiight guys! i'm very sure that he knows what's going on if he logs in everyday.


Now, there's a piece of my mind for those who give such horrible remarks towards him:

1. i surely don't know how he looks like or how he is, but i'm very sure that he's a car enthusiast who happens to do a small business. if this topic is to remind him to organise his postings, WHY IN THE WORLD do some people BITCHING bout his prices? NOT RELEVANT, rite? aisey.. come on la. For example, if u know that Eneos is selling things at rocket high prices.. u got to Brothers instead to shop. if u know that starbucks prices r ridiculous, u go mamak to 'yam-cha'. so, what's up with psychoing others bout his prices?? if u're not happy, find other bargains la. so hard meh?

2. our motorsports scene is still a laughing stock for other countries, since there's alot of people who's mentality is like 'celica_lousy' (to name apart frm others). obviously he signed up zth just to bang this poor fella. u got bad blood with him ha? if so, carry ur disatisfaction elsewhere. Please Not To Pollute zth with such personal matters. i'm very sure that u're not selling anything here, so why sabotaj his business? i'm a business person myself, so i know how it feels like when people comes to u sideways. if everyone is pulling down everybody who's reaching the top, the whole industry will cruble.. leaving all of you all at the bottom, driving unmodded malaysian cars. so please ya..

3. zth is a member-friendly site, supporting car enthusiasts around. Please keep it that way.

4. i saw someone put 'barang buruk oso wanna sell expensive'. *sigh* i oso play half-cut stuff for my ride, my fren. if i wanna get something cheap, i would go scouting for the best deal. so.. why la say like dat? if u're so rich, then WHY BOTHER? maybe he had to put abit high for his stuffs to cover his expenses?? petrol, toll, etc. please don't tell me that chopshop stuffs falls from the sky. if like dat, i oso want!

5. so please guys. If u have something to say, put it in a nicer way. if i give u shit, would u give me flower in return?? no rite? think b4 u pass remarks. PLEASE LA!! i hate to see things like this here in this forum. Spoil my mood only wanna buy stuff from u guys.


I feel sad to see this 'drama' here. Be professional, n support others who makes the effort to make people's life easier. if he doesn't wanna post anything nemore, then it would be hard for me to buys stuffs frm zth again.. :(
actually he oni annoys ppl wif flooding the forum...
but u know la... once ppl is angry of him sure will take all sorts of things out n say n condemn him 1 lor....haih.... :(
 

reefa

Junior Member
Senior Member

reefa

Junior Member
Senior Member
Feb 28, 2005
6
0
3,001
Visit site
*sigh* :(

why must we put down our own people? if someone frm other webby, that's a different story la rite?

i just hope that jannah rearrange his stuffs a.s.a.p. That's the only way to shut those arseholes up.
 

topui11

1,000 RPM
Senior Member

topui11

1,000 RPM
Senior Member
Mar 15, 2004
1,248
1
3,138
Visit site
reefa

Newbie

Group: Members
Posts: 2
Member No.: 10428
Joined: 28-February 05

From:
Cyber Jaya
Malaysia

Drives:
2001 Proton
Satria
hmmmm, no offence dude but it's a little fishy that u just registered and u bombard people who's been advertising/chatting/dealing with for more than 2 or 3 years.

anyway, i've seen lots of forummers bundle up their item into one topic and it really make it easy for everyone. people like ReNo, Black_gsr, Hitokiri, GTR2599 and others, like to bundle up stuffs into one topic and list down all the items they have.

yes it's annoying to see jannah posting flooding the forums. not only exterior forum... some in performance forum also.... but mostly in exterior/interior la. dude, get ur act together and post nicely la. people will come in and look at ur posting if they want to. it's their choice also.

hmm.. always saying about seller's rights... seller has the right to this la that la... what about buyer's right? are we protected when dealing with stuffs sold by the internet? I myself have sold quite a few items on ZTH but i do research the pricing before posting. I'm not criticising his prices coz i think nego means nego. so, better if u want the item, call him.

bro reefa, watch it dude. some people might not like what you've said.

gti88 and abel!!!! u guys aaa... ur signature roXXXXX!!!! hehehehe :D
 

platinum99

Active Member
Senior Member

platinum99

Active Member
Senior Member
Dec 13, 2004
35
0
3,006
wow, getting hotter & hotter, jannah is still active in interior & exterior threads
 

CIVIC EK5

Known Member
Senior Member

CIVIC EK5

Known Member
Senior Member
Dec 19, 2003
121
0
3,016
Visit site
jannah puki Posted: Feb 28 2005, 03:54


Member


Group: Members
Posts: 19
Member No.: 10429
Joined: 28-February 05

From:



Drives:



selling shit again!!!

:o

Come on guys,

Pls do not resort to this....... I think this is too low!!!!! :angry:
 

reefa

Junior Member
Senior Member

reefa

Junior Member
Senior Member
Feb 28, 2005
6
0
3,001
Visit site
Originally posted by topui11@Feb 28 2005, 05:01

bro reefa, watch it dude. some people might not like what you've said.

gti88 and abel!!!! u guys aaa... ur signature roXXXXX!!!! hehehehe :D
;) true oso. alot of senior members. i just would like to voice out what i feel. no strings attached.

i just don't like to see this kinda thing happening. we all fren-fren in a this cyber-community. don't fight-fight aiight! hehehe..

for those who got offended by my thread, especially the senior members, my deepest regrets here guys. i'm truely sorry. :)

make this a happy-happy community! haha.. and happy shopping!
 

chelnick

Known Member
Senior Member

chelnick

Known Member
Senior Member
Dec 4, 2003
242
0
3,016
lol... i dunno... i do find it irritating too... but just click on page 2 then la....

Imho... a new section should be created where we can create our own shops :)

this would most proberly solve this problem.... ;)

i don't think jannah creates such a big problem here... i mean... nothing much for us to complain about... if your not happy with him hogging... P.M him....

there's no reason to create a new topic just to flame :o

just my 2 sen ;)
 
Status
Not open for further replies.